Qərb avtomobil istehsalçıları ruslar üçün tətbiqlərinin funksionallığını məhdudlaşdırdı


Rusiyada Skoda, Kia, Infiniti, Nissan və Renault avtomobilləri üçün rəsmi proqramlar məhdudiyyətlərlə işləyir, onların funksionallığı əhəmiyyətli dərəcədə azalıb.


AFN.az xəbər verir ki, bu barədə məlumatı “İzvestiya” nəşrinə sənaye nümayəndələri verib.

Avtomobil sahibləri proqramdan istifadə edərək mühərriki işə sala, çəndə qalan yanacağa baxa bilmirlər. Onlar mühərrikin işinə, ABS və əyləc sistemlərinə nəzarət edən proqramların yenilənməsi qadağaları ilə də üzləşiblər.

Nəşrin həmsöhbətləri qeyd ediblər ki, tətbiqlərin məhdud funksionallığı ilə bağlı digər problem geri çağırma kampaniyalarında iştirak edə bilməmək olacaq. Bu cür kampaniyalar əhəmiyyətli texniki çatışmazlıqlar aşkar edildikdə həyata keçirilir. Baxışların aparıldığı ən ümumi problem avtomobildə baş verən yanğındır. Amma indi dilerlərin müştəriləri onlarda iştirak edib avtomobillərini istehsalçıya təhvil verə bilməyəcəklər.

Növbəti yeniləmələrdən sonra istifadəçilər hələ də mövcud funksiyalardan istifadə edərkən belə tətbiqlərin qeyri-sabit işləməsindən şikayət etməyə başlayıblar. Skoda üçün proqram avtomobil məlumatlarını daxil etmək və texniki xidmət üçün qeydiyyatdan keçməkdə çətinlik çəkir. Renault sahibləri üçün avtomobil sürücünün sistemə qoşulmağa çalışdığı cihazı görməyə bilər. Kia Connect istifadəçiləri isə avtomobilin uzaqdan qızdırılması funksiyasının söndürülməsindən şikayətlənirlər.

"Proqram avtomobil məlumatlarını tanımır və yalnız Almaniyada mövcud olan başqa bir proqram quraşdırmağı təklif edir" deyə bir istifadəçi Volkswagen we Connect tətbiqinə şərhlərdə yazıb.

Milli Avtomobil İttifaqı əlavə edib ki, artıq tətbiq məlumatlarını bir cihazdan digərinə ötürmək də mümkün deyil. Bəzi sahiblər üçün kortəbii olaraq işləməyi dayandırır.

Ən böyük rus dilerlərindən birinin nümayəndəsi anonimlik şərti ilə qəzetə bildirib ki, avtomobil bazarının tamamilə bütün iştirakçıları xarici şirkətlər getdikdən sonra proqram və proqram təminatı ilə bağlı problemlər yaşayırlar. Mənbənin sözlərinə görə, hazırda sənaye yaranmış vəziyyətdən çıxış yolu axtarır və məhdudiyyətlərdən yan keçmək üçün mexanizmlər üzərində işləyir.

Eyni zamanda, bəzi istehsalçıların tətbiqləri hələ də tam işlək vəziyyətdədir, baxmayaraq ki, paralel idxal mexanizmindən istifadə edərək idxal olunan avtomobillərdə problemlər var.

“İzvestiya”ya şirkətə yaxın mənbə bildirib ki, xüsusən də Volvo On Call tətbiqi ilə hər şey mükəmməl qaydadadır. Bəzi hallarda bu tətbiqdən ölkəmizə paralel idxal yolu ilə gətirilən İsveç markalı avtomobillərin sahibləri də yararlana bilir. Məsələ ilə bağlı Volvo özü şərh verməkdən imtina edib.

Land Rover InControl tətbiqi yalnız Rusiyaya rəsmi olaraq idxal olunan nəqliyyat vasitələri üçün işləməyə davam edir. Bu barədə Britaniya brendinin rəsmi dilerlərindən birinin nümayəndəsi qəzetə bildirib. O, qeyd edib ki, InControl tətbiqi qeyri-rəsmi kanallar vasitəsilə Rusiyaya gətirilən avtomobillərdə işləməyəcək.

Yol polisi isə tətbiqlərdə yaranmış problemlə bağlı bunları qeyd edib: "Tətbiqlər avtomobilin işinə birbaşa təsir etmir, lakin onların bloklanması rəqəmsallaşma prosesini ləngidir. Son on il ərzində motoristlər hətta ekonom seqmentli avtomobillərin də rahat funksionallığına öyrəşiblər: multimedia sistemləri, iqlim nəzarəti, kameralar, sensorlar və mobil proqramlar. Qışda sürücü maşını evdən qızdıra bilsə, kifayət qədər yağın olub-olmadığını, şamları dəyişdirməyə ehtiyac olub olmadığını görə bilsə bu onlar üçün daha rahatdır".

Müstəqil məsləhətçilər də öz növbəsində bildirirlər ki, tətbiq avtomobili uzaqdan işə salmağın yeganə yolu deyil. Məsələn, bunun üçün avtomobili avtomatik işə salma funksiyası olan siqnalizasiya sistemi ilə təchiz etmək mümkündür.

Digərləri isə qeyd edir ki, tətbiqləri söndürmək müsbət məqama malikdir. Bu, qaçırma ehtimalını azaldır, tətbiq siqnalının müdaxilə edənlər tərəfindən tutulması şansı həmişə var.

Eyni zamanda, "İzvestiya"ya müsahibə verən ekspertlər əmindirlər ki, zaman keçdikcə hələ də işləyən avtomatik proqramlar bloklanacaq. Mobil proqramın saxlanması bahalı və zəhmət tələb edir: o, mütəmadi olaraq qanunvericiliyə, xüsusən də şəxsi məlumatların təhlükəsizliyinə uyğunlaşdırılmalıdır. Bundan əlavə, texniki dəstək və yeniləmələr üçün mütəxəssislər qrupu tələb olunur ki, bu da əlavə xərclərə səbəb olur.



AFN.az
Redaksiyamızla əlaqə: tel; 070 372 99 90, E-mail:office@afn.az




menyu
menyu