Z nəslinin təhsili üçün yeni model – “Connected” konfransında aktual müzakirə
Oktyabrın 18-də “Connected” beynəlxalq konfransı çərçivəsində “Gələcəyin təhsili: Qlobal liderlik üçün intellektual kapitalın formalaşdırılması” panel sessiyası keçirilib.
Təşkilatçıların qeyd etdiyi kimi, bilik, innovasiya və yaradıcılığın iqtisadiyyatın və cəmiyyətin əsas resursları olduğu intellektual kapitalizm dövründə sənayeləşmə və kütləvi istehsal üçün keçmişdə formalaşmış təhsil modelinə köklü şəkildə yenidən baxmaq lazımdır.
Bu gün təhsil sistemi gələcəyin insanı - çevik, yaradıcı, daim öyrənməyə və sürətlə dəyişən mühitə uyğunlaşmağa qadir olan bir sifariş yaratmaq vəzifəsi qarşısındadır.
Qazaxıstan Respublikasının təhsil naziri Qani Beysembayevin vurğuladığı kimi, indiki uşaqlar, daha doğrusu, onların mentaliteti və psixologiyası, o cümlədən internet vasitəsilə ünsiyyətin mövcudluğu və o cümlədən internet vasitəsilə ünsiyyətin mövcudluğu və bilikləri tez əldə etmək bacarığı, səmərəli və istənilən rahat formatda bilikləri tez əldə etmək bacarığı əvvəlki nəsildən çox fərqlənir.
“Millennials və ya X nəsli olaraq biz Z və ya Alfa nəsli üçün təhsil mühitini formalaşdırmaq ehtiyacı ilə qarşılaşırıq. Bu gün təhsil sistemi ciddi problemlə üz-üzədir: yeni texnologiyalarla mövcud akademik bazanı necə birləşdirmək olar”, - deyə Qani Beysembayev qeyd edib.
Kanzas Universitetinin fəxri professoru, həmçinin təhsil sistemində islahatlar üzrə ekspert (ABŞ) Yonq Jao bu məsələ ilə bağlı fikirlərini bildirib. O hesab edir ki, təhsil sahəsində islahatları təhsil prosesinə yeni texnologiyalara tələbatı olan və buna hazır olanlar daxil etməlidir.
“Mən hesab edirəm ki, öyrənmə fərdiləşdirilməlidir. Hər bir uşaq unikaldır və öz maraqları, qabiliyyətləri var. Uşağın nəylə maraqlandığını anlamaq və bu maraqları inkişaf etdirmək vacibdir. Biz hər bir şagirdin fərdi xüsusiyyətlərini nəzərə alan tədris modeli hazırlayırıq”, - deyə o qeyd edib.
“Tələbə biliyə açıqdırsa, onu alacaq”. Yenilənmiş təhsil sisteminin bu prinsipini Minerva layihəsinin (ABŞ) təsisçisi və baş direktoru Ben Nelson səsləndirib. “Təhsil sistemi zahirən dəyişməz görünsə də, əslində ciddi dəyişikliklərə məruz qalıb. 19-cu əsrin əvvəllərindən etibarən Oksford və Kembric elitaları yazılı imtahanlar və standartlaşdırılmış kurikulumlar tətbiq edərək təhsil standartlarını diktə edirdilər. Nəticə tez-tez formal biliklər verən, lakin bizə tənqidi düşünməyi və real problemləri həll etməyi öyrətməyən bir sistemdir. Beləliklə, təhsil iki əsas prinsipə əsaslanır: biliyə açıqlıq və onu mənimsəməyə meyl”.
Korda Pedaqoji İnstitutunun (ABŞ) təsisçi tərəfdaşı və kreativ direktoru Alison Tanker müəllimlərlə işləməyə böyük diqqət yetirməyi təklif etdi. “Müəllimlərlə apardığımız iş onlara lazımi kompetensiyaların verilməsinə və təhsildə innovasiyanın mümkünlüyünü göstərməyə yönəlib. Biz mövcud stereotipləri dağıtmaq və tələbələrə yaradıcı olmaq, cəmiyyətdə iştirak etmək və problemləri təkbaşına həll etmək üçün gücləndirmək istəyirik. Əsas məqsədimiz müəllimləri tədrisə yeni yanaşmalar tətbiq etməyə ruhlandırmaqdır ki, onlar özlərini tələbələri ilə bir komandanın bir hissəsi kimi hiss etsinlər. Biz əminik ki, müəllimlərimiz bu çağırışlara hazırdırlar”, - E.Tanker bildirib.
Görüş zamanı süni intellektin müasir məktəb kurrikuluma daxil edilməsi məsələsi dəfələrlə qaldırılıb. Lakin ekspertlər bu təşəbbüsü dəstəkləsələr də, tələbə ilə müəllim arasında ünsiyyətin heç bir proqramla əvəz oluna bilməyəcəyi qənaətindədirlər.
“Təhsil haqqında danışarkən yadda saxlamaq lazımdır ki, söhbət təkcə texnologiya və ağıllı proqramlardan getmir. Google kimi şirkətlər müəllim və tələbələrin insan qalmasına kömək etməlidir. İndi bizə tamamilə fərqli bacarıqlar lazımdır, təkcə bilik deyil, həm də ünsiyyət qurmaq, komandada işləmək və s. Biz müəllimlərə işlərinin bir hissəsini öz üzərlərinə götürməklə onlara kömək edə bilərik ki, onların həqiqətən vacib olan şeyə - tələbələrlə ünsiyyətə daha çox vaxt ayırsınlar!”, – deyə, Mərkəzi Asiya, Google, hökumətlə əlaqələr və ictimai siyasət şöbəsinin müdiri Olqa Skoroxodova yekunlaşdırır. BƏƏ).
Ümumilikdə Connected-2024 konfransında 20-dən çox ölkədən 1500-ə yaxın nümayəndə iştirak edib.
Dövrümüzün əsas çağırışlarını və imkanlarını təhlil etmək üçün platforma dünyanın hər yerindən dəyişiklik agentlərini - qlobal dəyərlərin təbliğinin, eləcə də bilik və təcrübənin şüurlu şəkildə tətbiqinin vacibliyinə inananları bir araya gətirir. Bunlar, fəaliyyəti sosial dəyişikliyə səbəb olan və fərdlərin dünyagörüşünə təsir edən insanlar, ictimai hərəkatlar və təşkilatlardır.
Onların arasında futuroloqlar, filosoflar, innovasiya və texnologiya sahəsində liderlər, ictimai və dövlət xadimləri, din xadimləri, dünyanın aparıcı EdTech şirkətlərinin təsisçiləri və nümayəndələri, beynəlxalq təşkilatlar, transmilli korporasiyalar və s.
Connected-in əsas vəzifəsi vahid sinxronlaşdırılmış şəkil yaratmaqdır.